hits

Trening fr frokost

Frst og fremst vil jeg takke for alle delingene av forrige innlegg. Innlegget finner dere HER om dere ikke har lest. Jeg har ftt bde positive og negative tilbakemeldinger, noe jeg forsvidt regnet med. Jeg fr blant annet hre at denne saken i aller hyeste grad er for oppblst. Med tanke p hva slags bilde gruppen har ftt p seg vil jeg si det er bra og ndvendig. Jeg str for det jeg skrev og mener fortsatt folk br melde seg ut av gruppen. Ikke fordi flertallet i gruppen er en del av de utrolig negative sidene som er delt, noe jeg forstr ikke er tilfellet, men fordi gruppen har ftt et sppas negativt bilde p seg som den har. Det er s klart trist at enkelte skal delegge for en hel gruppe, men snn er det dessverre blitt. I tillegg kan de enkelte som har postet det de har gjort dra med seg flere i et utrolig negativt dragsug. De som er mot det jeg skriver fr bare vre det. Vi fr vre enig om vre uenige. Jeg hper uansett gruppen legges ned. 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tilbake til overskriften. Idag fikk jeg for frste gang p lenge mulighet til sove litt utp. Jeg kan nesten ikke huske sist jeg fikk muligheten til det. Jeg vknet flere ganger fr jeg til slutt sto opp rundt kvart p ti. Her hjemme inntok vi en banan og litt kosttilskudd fr vi ca en halvtime etterp var p vei ut dra for en treningskt. Flelsen av spise en litt strre og god frokost etter en treningskt er s utrolig godt, s derfor falt valget p det idag. Samboeren har gtt ls p et stort program med mange velser s jeg s meg ndt til slenge p noen ekstra velser idag jeg ogs, snn at vi ble ferdig ca samtidig. Tror det ble opp mot tte-ni velser pluss oppvarming p meg idag og etter dette sa jeg meg forngd. 

Dagens velser og mine repetisjoner viser jeg dere med bilde fra min treningsdagbok. Feel free til ta det, bruke det og endre det. Dagens program gikk p "upper body". Jeg har til sammen to program p "upper body" og to program p "lower body". Disse programmene rulerer jeg p gjennom uka, annenhver gang, snn at jeg for eksempel ikke trener to "upper body"-program etter hverandre.



Kilo og repetisjoner endrer dere p som dere vil. Jeg lfter ikke spesielt tungt, i all fall ikke nr jeg har like mange repetisjoner p flere sett. De fem frste velsene er de som er med p programmet i utgangspunktet og de tre siste er nye idag. Kb push press er for eksempel helt ny for meg og da lfter jeg lettere snn at jeg lrer meg velsen teknisk riktig fr jeg legger p vekt. Veldig greit med en samboer som studerer personlig trener som kan vise meg litt.

Det kan vre skummelt for mange dele hvor mye man lfter, meg inkludert. Mens jeg skriver n, kan jeg bli redd for f en kommentar som sier "herregud, lfter du ikke mer?" eller "du som skriver s mye om trening og kosthold br jo klare mer enn det der". Jeg trener med vekter som passer meg best og kanskje lfter jeg mer etterhvert. Jeg kjenner p meg selv om min kropp at jeg trives med programmet jeg har n, ogs nr det kommer til kilo og repetisjoner. Jeg endrer p programmet etterhvert som det passer. Det er ogs viktig kjenne p kroppen hvor mye den klarer og at man trener teknisk riktig fr man legger p vekt. All trening er god trening og dette med trening er veldig individuelt. Det er viktig tilpasse trening til hver enkelt person. Derfor er jeg veldig p den at dere m endre p programmet hvis dere vil. 





Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar